[O2] BŁĄD W STEROWNIKU SILNIKA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Grzegorski
    Classic
    • 2014
    • 8

    [O2] BŁĄD W STEROWNIKU SILNIKA

    Dobra, coś mnie grypsko rozbiera. trzymałam się twardo kilka dni ale widzę, że jak maluchy przyniosą bakcyla to nie ma rady
  • Cyfer
    Drive
    • 2013
    • 91

    #2
    [O2] BŁĄD W STEROWNIKU SILNIKA

    Witam mie mogę sobie poradzić z błędem poniżej:

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lblPart No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LBComponent: R4 1,9L EDC 000SG 8501 Revision: --H02--- Serial number: SKZ7Z0F3565613Coding: 0000071Shop #: WSC 73430 790 00000VCID: 6AD1DC714564C891

    Fault Found:005441 - Fuel Pump Relay (J17) P1541 - 000 - Open Circuit - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00100000Fault Priority: 0Fault Frequency: 21Time Indication: 0Freeze Frame:RPM: 0 /minSpeed: 0.0 km/hLoad: 0.0 %Voltage: 13.53 VBin. Bits: 11000010Bin. Bits: 0Bin. Bits: 00110001Readiness: 0 1 0 0 0

    Wszysto śmiga jak powinnO, nic się nie dzieje CL biąd się pojawia.
    Chciałbym aby ktoś łopatologicznie wytłumaczył mi C0 Z tym zrobić.
    Z góry dziękuję.
    O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Cyfer, masz zapewne założone jakieś "super" odcięcie zapłonu, które odłącza przekaźnik pompy paliwa i dlatego komp łapie błędy. Jak już ktoś to robił to powinien wiedzieć co trzeba dołożyć, żeby nie sypało błędami.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Cyfer
        Drive
        • 2013
        • 91

        #4
        a co dołożyć? mam ale włączam je tylko jak nie ma zasilania. Zanim przekręcam klucz to robie OFF ten bajer
        O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Zamieszczone przez Cyfer
          a co dołożyć? ...
          To zależy jak masz to rozwiązane ( przełącznik, przekaźnik ). Chodzi ogólnie o to, że układ wykrywa "przerwę w obwodzie", czyli jak odłączasz przekaźnik to trzeba zamiast niego podłączyć jakąś rezystancję "udającą" przekaźnik, albo po prostu drugi przekaźnik, który niczym nie steruje.


          mam ale włączam je tylko jak nie ma zasilania. Zanim przekręcam klucz to robie OFF ten bajer
          To nie ma znaczenia, bo gdy samochód stoi jakiś czas nieuruchomiony, to pierwsze otwarcie drzwi kierowcy, powoduje automatyczne uruchomienie na jakieś 2 sek. pompy paliwa, która dobija ciśnienie w układzie przed uruchomieniem silnika. To właśnie generuje ten błąd.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • Cyfer
            Drive
            • 2013
            • 91

            #6
            aj jej jaj I Wszystko jasne.... bardzo Ci dziękujęza pomoc. mam przełącznik, guzik Zwykły. odłącza pompą paliwa. To teraz mam problem bo nie chce aby mi auto ckiabneli a dobrze by było gdyby pompa działała. No nic, all jasne. dziękuję raz jeszcze zapomoc [ +1].
            O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Cyfer, a jaki masz ten "guziczek". To jest włącznik ( ma dwa wyprowadzenia ) czy przełącznik ( trzy wyprowadzenia )?
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • Cyfer
                Drive
                • 2013
                • 91

                #8
                taki guzik po prostu, on/off okralgy i wcisniety odlacza / wycisniety jest ok

                a nie wiesz czy mozna funkcje uruchomienia pompy odlaczyc przy otwarciu drzwi? (zeby byla tylko ta przy przekreceniu kluczyka) ?
                O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  Cyfer, wyłączyć tej opcji o ile pamiętam się nie da. Musiał byś zmienić "miejsce rozłączania", czyli zamiast rozłączać obwód sterowania przekaźnika, odłączać zasilanie idące z tego przekaźnika do pompy ( ono nie jest "sprawdzane" przez kompa ). Jednak taki "zwykł" guziczek może być za słaby "mocowo" ( za mała wytrzymałość prądowa ), żeby wytrzymać ciągły prąd płynący do pompy paliwa więc musiałbyś go wymienić na jakiś mocniejszy ( ewentualnie dołożyć przekaźnik, którym sterowałby obecny "guziczek" ).
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • Cyfer
                    Drive
                    • 2013
                    • 91

                    #10
                    Qrde nie chce mi sie znow grzebac. Albo przestane go uzywac albo rwz w miesiacu bede kasowal bledy.. chyba ze Wogole cos innego odciac. Jest jakis bezkonfliktowy sposob?
                    O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

                    Komentarz

                    Pracuję...